Vegán brassói tofuval és wokban sült krumplival. Egyszerűen elkészíthető, nagyon finom brassói hús nélkül! A FEM3 Café-ban is nagy siker volt 🙂

Elárulok Neked egy titkot: Ez a vegán brassói legalább annyira finom, mint amilyen gusztán a képen kinéz!

Nem véletlen, hogy ez vegán brassói az egyik kedvenc ételem. És nem csak az enyém. A húsimádók is nagyon szeretik!

Magát a vegán brassóit 15 perc alatt elkészítheted, ha előre megfőzöd a krumplit. Ezzel az egyszerű vegán brassói recepttel villámgyors ebédet készíthetsz hétköznapokon, de akár hétvégén is.

A húsmentes fogások nagyon fontos szerepet játszanak abban, hogy tehermentesítsd a szervezetedet. Ezért amikor csak teheted, válassz tápláló, diétásan elkészített húsmentes ételeket!

A pirított füstölt tofuval egyszerűen isteni a vegán brassói, próbáld ki Te is!

Vegán brassói

Mennyiség: 2-3 adag

vegán brassói

Vegán brassói hozzávalók

  • 1 füstölt tofu (30 dkg)
  • 75 dkg burgonya/fő
  • 5 gerezd fokhagyma
  • só, bors
  • pirospaprika
  • olívaolaj
  • kókuszzsír

Vegán brassói elkészítése

  1. Főzd meg a burgonyát a héjában.
  2. Kockázd fel a tofut és a főtt burgonyát, majd kezd el kevés kókuszzsíron az egészet pirítani.
  3. Közben vágd apróra a fokhagymát, és amikor már majdnem megpirult a tofu és a krumpli, add hozzá a brassóihoz. Sózd, borsozd, fűszerezd még ízlésed szerint.
  4. Ha készen vagy a pirítással, vedd le a brassóit a tűzről. Szórd meg pirospaprikával és rázd össze jól egészet.

Ezt a finom, magyaros vega brassóit a FEM3 Café-ban is elkészítettem. Mónikának és Joshinak is nagyon ízlett 🙂 Kóstold meg Te is!

Vegán brassói 1. rész

Vegán brassói 2. rész